Skip to main content

Μοντέρνα μπαλώματα.

Heart patches
Θυμάστε το παιδικό τραγουδάκι;
....Η γιαγιά μας η καλή,
έχει ραπτομηχανή.
Και γαζώνει και μπαλώνει 
του παππού το παντελόνι....
Δεν ξέρω τι κάνει η δικιά σας η γιαγιά, η δικιά μας όμως είναι μακριά και έτσι τα χρέη μπαλώματος τα έχω αναλάβει εγώ.
Και επειδή συνήθως τα Σαββατοκύριακα μπαίνουν τα πλυντήρια, σιδερώνω και ανακαλύπτω τρυπούλες και ξηλώματα, σκέφτηκα να σας δείξω τις ιδέες που έχω βρει, και που θα κάνουν τις μπλούζες και τα χιλιοταλαιπωρημένα γόνατα των παιδικών παντελονιών σαν καινούρια.  
Γιατί μη μου πείτε ότι και εσείς, ως μαμά, δεν αντιμετωπίζεται το ίδιο θέμα:
Ρούχα που τα γόνατα έχουν τριφτεί από τα παιχνίδια και μπλουζάκια που κάπου πιάστηκαν και ξήλωσαν ή έχουν μια μικρή τρυπούλα.
Γιατί ως γνωστόν τα μικρά μας ζουν σε έναν άλλο κόσμο.
Πότε γίνονται ζωάκια που περπατάνε με 4 ποδαράκια, πότε τρέχουν και πέφτουν για να πιάσουν τη μπάλα, πότε γονατίζουν για να ξαναδέσουν τα κορδόνια τους, πότε κάνουν τούμπες κλπ κλπ. χωρίς φυσικά να νοιάζονται για την κατάσταση των ρούχων τους.
Για να μπαλώσετε τρυπούλες και ξηλώματα θα χρειαστείτε:
  • Έτοιμα μπαλώματα σε πρωτότυπα σχέδια
  • Πολύχρωμα φάσματα για να δημιουργήσετε τα δικά σας σχέδια.
  • Ψαλίδι
  • Κλωστή
Ξεχάστε λοιπόν τα βαρετά παλιομοδίτικα μπαλώματα και δείτε αυτά που σας προτείνω.
Αν αποφασίσετε να ξεκινήσετε με την εύκολη λύση, θα βρείτε στην αγορά, σε καταστήματα με είδη ραπτικής, πολύ όμορφα έτοιμα μπαλώματα για παιδικά ρούχα και όχι μόνο....
Patches
Συνήθως είναι αυτοκόλλητα και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι, αφού ράψετε την τρυπούλα για να κλείσει, να σιδερώσετε τα μπαλώματα από πάνω.
Για να δημιουργήσετε τα δικά σας μπαλώματα:
  • Διαλέξτε ύφασμα (για παράδειγμα μαλακή τσόχα) σε έντονο χρώμα και κόψτε το στο σχέδιο που θέλετε, αφού πάρετε τα μέτρα.....
  • Με κλωστή αντίθετου χρώματος ράψτε το μπάλωμα στην εξωτερική πλευρά του σημείου που θέλετε, δημιουργώντας έτσι ένα νέο σχέδιο στο παντελονάκι ή την μπλούζα του παιδιού....
Elbow patches
Οι καρδούλες είναι ένα αγαπημένο σχέδιο για κοριτσίστικα ρούχα, αλλά στα αγόρια αρέσουν πολύ τα αστέρια και οι δεινόσαυροι.....
Star jeans patch
Dino patch tutorial
και φυσικά τα κάθε είδους τερατάκια!!!
Monster patch
Για να τα δημιουργήσετε θα χρησιμοποιήσετε την ίδια την τρυπούλα για να φτιάξετε το στόμα του τέρατος.
Με λευκό και κόκκινο πανί θα φτιάξετε τα μάτια, τα δόντια και τη γλώσσα του......
Tutorial
Είναι ιδανική λύση για μικρές ή μεγαλύτερες τρύπες.....
Monster patch
Και το τερατάκι θα το κάνετε τρομακτικό ή αστείο.....
Monster patch
Δεν είναι πραγματικά πολύ διασκεδαστικά μπαλώματα;
Είμαι σίγουρη ότι τα αγόρια σας θα τα λατρέψουν.....
Monster patch
Ακόμα κάθεστε;
Αρχίστε το ράψιμο!!!





 
 
  
 

Comments

  1. Αχ, αυτά τα τερατάκια τα λάτρεψα! Θα αρχίσω να σκίζω τα τζιν μας "κατά λάθος"... ;-)
    Πολλά φιλάκια, Θεανώ μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και πολύ καλά θα κάνεις!!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις<3

      Delete
  2. Ευχαριστούμε για τις πολύ ωραίες ιδέες που μας παρουσίασες!!!!!Φιλιά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Δέσποινα!
      Και εγώ σε ευχαριστώ για την βολτούλα σου εδώ.
      Φιλάκια <3

      Delete
  3. ΑΑΑΑΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ....ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΩ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ...ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ
    ΘΕΑΝΩ ΜΟΥ...ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΙΔΕΕΣ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ Ειρήνη μου πίστευα ότι ως μαμά με κοριτσάκι δε θα είχα θέμα, που να φανταστώ ότι η γατούλα μου θα περπατούσε με τα γόνατα φέτος. Όσο δεν μπουσούλησε ως μωρό το κάνει τώρα!

      Delete
  4. Μπράβο Θεανω...σούπερ ιδέες για σούπερ...αποκαταστάσεις... όντως δεν τα προλαβαίνεις πια αυτά τα παντελόνια!!!ευχαριστούμε!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ σε ευχαριστώ που πέρασες Κατερίνα μου!
      Καλή σου μέρα.

      Delete
  5. Αχ και να ξερες ποσα παντελονια τρυπαει στα γονατα. Καποια εποχη δεν τον προλαβαινα. Και σκεφτομουν να του κανω μπαλωματα γιατι μου φαινοντουσαν old fashion. Τωρα ομως σιγουρευτηκα τι θα κανω και το τριημερο θα ξεκινησω. Θα δειξω και φωτο. Θελω να βρω και για μεγαλους για να καλυψω κατι σταγονες απο χλωρινη για κατι δικα μου. Για να μην λεμε μονο για τα παιδια! Φιλακια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι και για τους λεκέδες είναι τέλεια ιδέα!
      Καλό ράψιμο περιμένουμε φωτογραφίες Μαράκι.

      Delete
  6. Ωραίες και χρήσιμες ιδέες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή σου μέρα Κική μου.
      Σε ευχαριστώ που πέρασες :)

      Delete
  7. Θεανούλαααααααα μίλησες στην καρδιά μου!!!!! Όλ τα κολάν της κόρης μου και όλα τα τζην και οι φόρμες του γιού μου ειναι έτσι!!! Τα εραβε η γιαγιά μας να σου πω την αλήθεια αλλά πάλι χάλια έδειχναν. Διάβασα προχτές για μπαλώματα που κολλάνε με το σίδερο αλλά δεν ειχα δει τόσα πολλά σχέδια ούτε όλα αυτά τα τερατάκια τα αγορίστικα!!!! Τα λάτρεψα!!!!
    Καλημέρα όλη μέραααααααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε μα είναι της ηλικίας φαίνεται γιατί όλο και μια νέα τρυπούλα ανακαλύπτω και εγώ.
      Εμπρός λοιπόν για εξόρμηση να βρούμε αυτοκόλλητα μπαλώματα που είναι και πιο εύκολα και εξίσου εντυπωσιακά.
      Φιλιά πορτοκαλένια;)

      Delete
  8. Ήσουν στο όνειρο μου χθες, πέρνα μία βόλτα...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πέρασα και μου άρεσε πολύ το όνειρό σου!
      Ευχαριστώ <3

      Delete
  9. Καλά, τα τερατάκια είναι απίθανα! Όσο για το τραγουδάκι, όχι μόνο το ξέρουμε, το τραγουδάμε κιόλας στο μπάνιο όταν κάνουμε κακάκια: "Γκαγκιά καλή, παλώνει, παππού, παταλόνι". Και μετά αυτοχειροκροτείται :)

    Σου έχω βραβειάκι: http://my-lovable-baby.blogspot.gr/2013/03/emotions-thoughts-2-1-1.html

    Φιλιά αγαπημένη μου δασκάλα χειροτεχνίας :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φαντάζομαι σκηνικό! Μα είναι να μην αυτοχειροκροτηθεί τέτοια γλύκα;
      Σε ευχαριστώ πολυυυυύ για το βραβειάκι.
      Φιλιά πολλά.

      Delete
  10. Καλώς σε βρήκα(μέσα από το blog της Αννιώς)!
    Μου αρέσει πολύ το blog σου!Θα τα λέμε συχνά!Είναι μεγάλη η χαρά μου όταν ανακαλύπτω ελληνικά blogs με την ίδια αγάπη για την ραπτική όπως το δικό μου!!!

    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς ήρθες Γεωργία!
      Ελπίζω να βρίσκεις και άλλες ιδέες εδώ που να σε ενθουσιάσουν εκτός βέβαια από την ραπτική.
      Η μητέρα μου ξέρει να ράβει αλλά εγώ δεν μπορώ να πω ότι το έχω.
      Τα μπαλώματα όμως είναι εύκολα ε;

      Delete
  11. Δεν ήξερα ότι υπάρχουν μπαλώματα που σιδερώνονται! Τι μαθαίνει κανείς! Εμείς πάσχουμε προς το παρόν από απίστευτους λεκέδες που δεν βγαίνουν με τίποτα, ωραία λύση πρέπει να' ναι και γι' αυτούς!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και οι λεκέδες μεγάλη ιστορία αλλά έχω μάθει να τους πλένω αμέσως γιατί αλλιώς δεν βγαίνουν με τίποτα, όπως το λες!
      Κάλυψε τους λοιπόν με μπαλώματα μικρά ή μεγαλύτερα.:)

      Delete
  12. Τι τέλεια!!! Ειδικά τα μπαλώματα τερατάκια είναι απίστευτα!!!
    Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #26 :)
    Καλή εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  13. While drug tests sound rather intrusive, they are a standard practice in most firms. For companies, drug tests are important for various reasons especially if the job requires certain safety measures to carry out certain tasks. Research suggests that it can be seen from around 1 to 3 days for occasional users. However, if you are a chronic user, then the number goes up 29 days. Pros • Accurate pH levels and consistency • Comes premixed • Possesses natural pee chemicals • Includes an extra fake pee pack Cons • No applicator included • Short shelf life • Heat source not included Being high as balls means that your reflexes might not be at optimal performance condition, and accidents could happen if you need to handle some synthetic pee with you during those moments (or any other times for that matter). Quick Fix 6. Visit: https://www.urineworld.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Φτιάχνουμε έναν χιονάνθρωπο.......

Snowman μα δεν είναι από χιόνι!!! Γιατί, ευτυχώς, ο χειμώνας ακόμα δεν ήρθε, το κρύο είναι ανεκτό και το χιόνι μάλλον πολύ μακρυά. Έλα όμως που έχουμε όρεξη για κατασκευές και τα χιονανθρωπάκια είναι πάντα αγαπημένες φιγούρες. Κι αν προσπαθήσω να κάνω έναν απολογισμό, δεν ξέρω πως τα καταφέρνω, αλλά κάθε, μα κάθε χρόνο, όταν αγοράζω καινούρια στολίδια και διακοσμητικά για το χειμώνα, ο χιονάνθρωπος είναι η πρώτη μου επιλογή. Πώς λοιπόν να μην φτιαξω με την μικρή μου πολλά, μα πάρα πολλά χιονανθρωπάκια λίγο πριν αρχίσουμε να μιλάμε για τα Χριστούγεννα και λίγο προτού αρχίσουμε να σχεδιάζουμε πως θα στολίσουμε το σπίτι μας για τις γιορτές; Ξεκινήστε και εσείς από μια απλή κατασκευή που θα σας φτιάξει τη διάθεση! Ένας χαμογελαστός χιονάνθρωπος από λευκά πιατάκια μιας χρήσεως.... Paper plates snowman Ανοίξτε τρύπες με τον διακορευτή Περάστε νήμα γύρω γύρω και ενώστε τα δυο πιατάκια Στολίστε με κουμπιά και  προσθέστε τα χαρακτηριστικά του προσώπου. Μπορείτε να τον κ

Το πρώτο της Λεύκωμα!

photo via.... Είχατε Λεύκωμα όταν πηγαίνατε σχολείο; Θυμόσαστε που γράφαμε τα περιβόητα "Τι εστί έρως, φιλί, αγάπη; " "Ποιό είναι το αγαπημένο σου τραγούδι;"  "Τί ζώδιο είσαι;" και "Ποια η γνώμη σου για τον κτήτορα;" (όπου κτήτορας εσύ φυσικά που είχες το Λεύκωμα και η αποκάλυψη στην τελευταία σελίδα!!!)  Πραγματικά τι δε θα έδινα να έπεφτε στα χέρια μου ξανά ένα από τα Λευκώματα που γράφαμε τότε..... Στο σπίτι κάνω συχνά παιχνίδια γραφής και ανάγνωσης με το πρωτάκι μου είτε ως παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού, είτε βοηθώντας την να γράψει στο μίνι ημερολόγιο της. Και φυσικά διαβάζουμε τα μηνύματα από τις νεράιδες που μας επισκέπτονται για διάφορους λόγους..... (π.χ tooth fairy) Σκέφτηκα ότι για την ηλικία των 6-7 χρόνων ένα Λεύκωμα, το οποίο θα έχει βέβαια τις κατάλληλες ερωτήσεις, μπορεί να γίνει ένα επιπλέον παιχνίδι. Κάτι που βοηθάει πολύ στην απόκτηση ευχέρειας στην ανάγνωση αλλά και στη γραφή ! Συναισθηματικά δε, δίνει απίσ

Οι πιο εύκολες κατασκευές για παιδιά!

Τελικά το διαδίκτυο έχει τα πολύ καλά του με τόσες ιδέες που μας δίνει. Πηγαίνει τη φαντασία μας ακόμα πιο πέρα και μας ξεσηκώνει να κάνουμε χιλιάδες πράγματα. Δε συμφωνώ καθόλου με όσους πιστεύουν ότι απλά κάθεσαι και χαζεύεις σε μια οθόνη και δεν κάνεις πράγματα δημιουργικά. Ειδικά σε ότι έχει σχέση με τα παιδιά και τις δραστηριότητες που μπορείς να κάνεις μαζί τους. Ίσα ίσα που ψάχνεις, βρίσκεις τρόπους και μπαίνεις στην πρίζα για να δοκιμάσεις νέα πράγματα. Και όσο για τις κατασκευές οι ιδέες είναι ατέλειωτες. Ένα κλικ να κάνεις και βρίσκεις χιλιάδες. Ίσως πολλέ από αυτές θεωρείς ότι είναι αρκετά πολύπλοκες και χρονοβόρες για να τα φτιάξεις μαζί με τα παιδιά. Σήμερα όμως δεν έχεις δικαιολογία! Θα σου δείξω 6 από τις πιο εύκολες κατασκευές που υπάρχουν. Ξεκινάμε με διακόσμηση δωματίου: Μια πρωτότυπη ιδέα για να γράψεις το όνομα του μικρού σου στην είσοδο του δωματίου. Τα υλικά απλά: Mobile με το όνομά του Διακοσμητικά χαρτόνια που θα κόψετε μαζί στο σχήμα των γρα