Skip to main content

Κάνω Spa μαζί με το μωρό μου!!!

Home Spa!
Και το λέω κυριολεκτικά!
Γιατί μαζί με την κορούλα μου αρκετές φορές κάνουμε γυναικεία πράγματα και οργανώνουμε απογεύματα ομορφιάς και αναζωογόνησης στο σπίτι.
Για πολλές μανούλες οι ώρες που αφιερώνουν στον εαυτό τους μειώνονται όταν ένα μωράκι έρχεται στην παρέα. Και πολλές από εμάς νιώθουμε ότι οι στιγμές χαλάρωσης μας λείπουν.
Διαβάζουμε για το πως να περνάμε ώρες δημιουργικές με τα παιδάκια μας, μαθαίνουμε για το μασάζ που είναι ευεργετικό για τα μωρά, αλλά και βρίσκουμε ενδιαφέρουσες δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με γυμναστική ή yoga που μπορούμε να κάνουμε μαζί με τα παιδιά μας.
Γιατί λοιπόν να μην εκμεταλλευτούμε τις ώρες που περνάμε με τα μικρά μας και αντί να ψάξουμε για τον χρόνο που θα αφιερώσουμε στη χαλάρωση και την ομορφιά μας, ας βάλουμε και το παιδάκι μας στο "παιγνίδι".
Κάποια Σαββατοκύριακα που τυχαίνει ο μπαμπάς μας, λόγω δουλειάς, να
λείπει πάρα πολλές ώρες, και εμείς οι δυο γυναίκες μένουμε στο σπίτι, μετά από ατέλειωτες ώρες παιχνιδιού, βρίσκουμε τρόπους για να χαλαρώσουμε μαζί.
Κλείνω το τηλέφωνο, ανάβω μικρά κεράκια στο μπάνιο.......
via flickr.com
και βάζω απαλή μουσική. Κάποιες φορές βάζω ένα CD με ὴχους από τη φύση. Ο ήχος των κυμμάτων, ήχοι από την εξοχή και ήχους του βυθού. Ό,τι ακριβώς άκουγα όταν ήμουν έγκυος στη μικρούλα μου.
Κοιτάζω τα ματάκια της και την βλέπω πως ηρεμεί. Το νιώθω ότι της αρέσει. Ίσως να θυμάται;
Ετοιμάζουμε μαζί το μπάνιο μας.  
Βράζω χαμομήλι και ρίχνω μέσα μερικές σταγόνες λεβάντα που έχει απαλό άρωμα που μας χαλαρώνει. Το τοποθετώ σε ένα μεγάλο μπωλ κοντά στη μπανιέρα. Σε λίγο οι αρωματικοί υδρατμοί γεμίζουν την ατμόσφαιρα.........
Έλαιο λεβάντας
Διαλέγουμε μαζί, προσεχτικά τα σαπουνάκια που μας αρέσουν και τις πετσέτες που θα σκουπιστούμε. Η μικρή μου παίρνει τα παιχνιδάκια της και απολαμβάνει αυτή την στιγμή σαν να πρόκειται για ιεροτελεστία.....
Όση ώρα η μικρούλα μου παίζει με τα παιχνιδάκια της, κάνω μια μάσκα προσώπου και χρησιμοποιώ ένα scrub σώματος με ζάχαρη και λεβάντα.
Την ιδέα για το scrub τη βρήκα εδώ.
Αυτό που κάνω ουσιαστικά είναι να ανακατεύω λευκή ζάχαρη, λίγο χοντρό αλάτι, αμυγδαλέλαιο και σταγόνες από έλαιο λεβάντας. 
Αν δε σας αρέσει το άρωμα λεβάντας μπορείτε να την κάνετε με όποιο αρωματικό λαδάκι θὲλετε.
Τρίψτε απαλά όλο σας το σώμα και ξεβγάλτε με χλιαρό. Θα δείτε πόσο απαλό θα μείνει το δέρμα σας.
Αφού τυλίξω την κορούλα μου στο αφράτο μπουρνούζι της, κάνουμε αγκαλιές. Πολλές φορές της αρέσει να της κάνω μασάζ με κρεμούλες παιδικές στα ποδαράκια, στην πλάτη και στα χέρια.
Για εμάς τις μανούλες, αντίστοιχα, είναι πολύ χαλαρωτικό να κάνουμε μασάζ στο κεφάλι μας με αμυγδαλέλαιο και 2-3 σταγόνες χαμομήλι. Στη συνέχεια λούστε  τα μαλλιά σας ως συνήθως, και εφαρμόστε μια μάσκα κατάλληλη για τον τύπο των μαλλιών σας.
Στο τέλος απλώστε στο σώμα και στο πρόσωπό σας μια πλούσια κρέμα θρέψης.
Στην κορούλα μου αρέσει πολύ να μου χτενίζει τα μαλλιά και χαίρεται όταν της φτιάχνω τα δικά της.
Παίρνει μικρά αυτοκολλητάκια, τα βάζει στα νύχια της και μου διαλέγει το χρώμα που θα βάψω εγώ τα δικά μου.
Νιώθει γυναίκα!
Φτιάχνω πράσινο τσάι με μέλι και λεμόνι ή φραουλένια smoothies για τις δυο μας.
Σκαρφαλώνουμε στην αγαπημένη μας γωνιά του καναπέ και διαβάζουμε παραμυθάκια τσιμπολογώντας υγιεινά σνακ και χαζογελάμε απολαμβάνοντας η μια την παρέα της άλλης.
via pinterest.com
Πιστέψτε με δε θα άλλαζα με τίποτα αυτές τις στιγμές!
Πραγματικά δεν έχουμε ανάγκη να πάμε σε κανένα υπερπολυτελές Spa για να ζήσουμε την εμπειρία ή να αναζωογονηθούμε.

Το σπίτι μας μπορεί να μεταμορφωθεί με μικρές πινελιές σε έναν παράδεισο χαλάρωσης αρκεί βέβαια να έχουμε τη σωστή παρέα!

Και ίσως αν το δοκιμάσετε μια φορά, καταλάβετε ότι ο χρόνος είναι κάτι εντελώς σχετικό, καθώς κυλάει με άλλους ρυθμούς όταν περνάμε καλά....








Comments

  1. Αχ τι ωραία ιδέα!!Μαμά και κόρη να κάνουμε το spa μας!! Πρέπει να το δοκιμάσω!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι απολαυστικό και πραγματικά σε ξεκουράζει έστω κι αν δεν το κάνεις μόνο για τον εαυτό σου.

      Delete
  2. τι τέλεια... ζηλεύω...Αμα κάνω spa με το Νικόλα πειράζει ??? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καθόλου! Για αυτό και ο τίτλος λέει με το μωρό μου άλλωστε. Όλες οι μανούλες το έχουμε ανάγκη και δεν είναι πολυτέλεια.Και τα μικρά αντράκια απολαμβάνουν το μπανάκι και χαλαρώνουν όσο η μαμά φροντίζει τον εαυτό της.....

      Delete
  3. Αχ θα το κάνω και εγώ με την κορούλα μου!!!!! Ακούγεται υπέροχο!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα το απολαύσετε!
      Καλό Σ/Κ Νατάσα μου!

      Delete
  4. Αχ βρε Θεανώ!!!! Ζηλεύω βρε κοπελιά μου...εγώ τι νύχι να βάψω στα καθάρματα, τι αρωματικά έλαια να βάλω στην βρωμοποδαρίλα....τι τέλεια ανάρτηση και τι τέλεια εικόνα μου έχεις βάλει στο μυαλό..Είναι σαν να σας βλέπω δυο μικρές κυριούλες εκεί στην ζεστή γωνιά του καναπέ...να είσαι πάντα τόσο ευτυχισμένη γλυκιά μου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου!!!!
      Έφτιαξα την εικόνα στο μυαλό μου με τα αγόρια σου και γέλασα τόσο πολύ!!!
      :D :D :D Ένιωσα ότι είμαι σε στρατώνα!!!
      Τουλάχιστον αφήνουν τη μάνα να κάνει τα beaute της που και που;
      Να περάσετε ένα υπέροχο Σ/Κ!

      Delete
  5. Α στην παραπάνω ερώτησή σου θα απαντήσω εγώ: όχι βέβαια. Τουλάχιστον όχι τα δικά μου αγόρια που είναι ακόμη μικρά. Τώρα που σε διάβασα βλέπω τα νύχια μου και γελάω (θα πρεπε να κλαίω) και σκέφτομαι ότι θα τα περιποιηθώ λιγάκι σήμερα το βράδυ όταν κοιμηθούν τα ζιζάνια.
    Να περνάτε πάντα όμορφα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Λιτσα μου!!!
      Ε μα χρειαζόμαστε και εμείς λίγη περιποίηση όχι μόνο δουλειές και παιχνίδια με τα ζουζούνια!!!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Φτιάχνουμε έναν χιονάνθρωπο.......

Snowman μα δεν είναι από χιόνι!!! Γιατί, ευτυχώς, ο χειμώνας ακόμα δεν ήρθε, το κρύο είναι ανεκτό και το χιόνι μάλλον πολύ μακρυά. Έλα όμως που έχουμε όρεξη για κατασκευές και τα χιονανθρωπάκια είναι πάντα αγαπημένες φιγούρες. Κι αν προσπαθήσω να κάνω έναν απολογισμό, δεν ξέρω πως τα καταφέρνω, αλλά κάθε, μα κάθε χρόνο, όταν αγοράζω καινούρια στολίδια και διακοσμητικά για το χειμώνα, ο χιονάνθρωπος είναι η πρώτη μου επιλογή. Πώς λοιπόν να μην φτιαξω με την μικρή μου πολλά, μα πάρα πολλά χιονανθρωπάκια λίγο πριν αρχίσουμε να μιλάμε για τα Χριστούγεννα και λίγο προτού αρχίσουμε να σχεδιάζουμε πως θα στολίσουμε το σπίτι μας για τις γιορτές; Ξεκινήστε και εσείς από μια απλή κατασκευή που θα σας φτιάξει τη διάθεση! Ένας χαμογελαστός χιονάνθρωπος από λευκά πιατάκια μιας χρήσεως.... Paper plates snowman Ανοίξτε τρύπες με τον διακορευτή Περάστε νήμα γύρω γύρω και ενώστε τα δυο πιατάκια Στολίστε με κουμπιά και  προσθέστε τα χαρακτηριστικά του προσώπου. Μπορείτε να τον κ

Το πρώτο της Λεύκωμα!

photo via.... Είχατε Λεύκωμα όταν πηγαίνατε σχολείο; Θυμόσαστε που γράφαμε τα περιβόητα "Τι εστί έρως, φιλί, αγάπη; " "Ποιό είναι το αγαπημένο σου τραγούδι;"  "Τί ζώδιο είσαι;" και "Ποια η γνώμη σου για τον κτήτορα;" (όπου κτήτορας εσύ φυσικά που είχες το Λεύκωμα και η αποκάλυψη στην τελευταία σελίδα!!!)  Πραγματικά τι δε θα έδινα να έπεφτε στα χέρια μου ξανά ένα από τα Λευκώματα που γράφαμε τότε..... Στο σπίτι κάνω συχνά παιχνίδια γραφής και ανάγνωσης με το πρωτάκι μου είτε ως παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού, είτε βοηθώντας την να γράψει στο μίνι ημερολόγιο της. Και φυσικά διαβάζουμε τα μηνύματα από τις νεράιδες που μας επισκέπτονται για διάφορους λόγους..... (π.χ tooth fairy) Σκέφτηκα ότι για την ηλικία των 6-7 χρόνων ένα Λεύκωμα, το οποίο θα έχει βέβαια τις κατάλληλες ερωτήσεις, μπορεί να γίνει ένα επιπλέον παιχνίδι. Κάτι που βοηθάει πολύ στην απόκτηση ευχέρειας στην ανάγνωση αλλά και στη γραφή ! Συναισθηματικά δε, δίνει απίσ

Οι πιο εύκολες κατασκευές για παιδιά!

Τελικά το διαδίκτυο έχει τα πολύ καλά του με τόσες ιδέες που μας δίνει. Πηγαίνει τη φαντασία μας ακόμα πιο πέρα και μας ξεσηκώνει να κάνουμε χιλιάδες πράγματα. Δε συμφωνώ καθόλου με όσους πιστεύουν ότι απλά κάθεσαι και χαζεύεις σε μια οθόνη και δεν κάνεις πράγματα δημιουργικά. Ειδικά σε ότι έχει σχέση με τα παιδιά και τις δραστηριότητες που μπορείς να κάνεις μαζί τους. Ίσα ίσα που ψάχνεις, βρίσκεις τρόπους και μπαίνεις στην πρίζα για να δοκιμάσεις νέα πράγματα. Και όσο για τις κατασκευές οι ιδέες είναι ατέλειωτες. Ένα κλικ να κάνεις και βρίσκεις χιλιάδες. Ίσως πολλέ από αυτές θεωρείς ότι είναι αρκετά πολύπλοκες και χρονοβόρες για να τα φτιάξεις μαζί με τα παιδιά. Σήμερα όμως δεν έχεις δικαιολογία! Θα σου δείξω 6 από τις πιο εύκολες κατασκευές που υπάρχουν. Ξεκινάμε με διακόσμηση δωματίου: Μια πρωτότυπη ιδέα για να γράψεις το όνομα του μικρού σου στην είσοδο του δωματίου. Τα υλικά απλά: Mobile με το όνομά του Διακοσμητικά χαρτόνια που θα κόψετε μαζί στο σχήμα των γρα