A site for creative mothers.

09 January 2012

Και από Δευτέρα δίαιτα!

Λοιπόν τέρμα τα ψέμματα!
Κοίτα με στα μάτια και πες μου!
Δεν έφαγες μόνο μια μπουκίτσα αυτό το Σ/Κ!
Έτσι δεν είναι;
Έφαγες κάαααατι παραπάνω.

Ναι το παράκανες, ναι μπορεί να πήρες και λίγα κιλάκια παραπάνω.
Κάποια από τα ρούχα σου ίσως δεν εφαρμόζουν πια όπως θα ήθελες ή απλά να νιώθεις βαριά και κάπως άσχημα για το σώμα σου.
Άσε που σήμερα είναι και Δευτέρα και εσύ, λίγο καιρό πριν, την είχες πει μεταξύ σοβαρού και αστείου την λέξη από Δ!
Και τώρα Δίαιτα;
Τί,πώς είπατε; Δεν άκουσα;
Πίστεψέ με σε καταλαβαίνω Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Α!
Αλλά μην τρελαίνεσαι δε θα σου πω για κλασικές δίαιτες και αγχωτικό μέτρημα θερμίδων!
Εγώ είμαι εδώ για να βάλω τη φαντασία και τη δημιουργικότητά σου να δουλέψουν δείχνοντας σου γεύματα και σνακς λαχταριστά και πολύ υγιεινά.
Γεύματα που θα αρέσουν και στα παιδάκια σου γιατί η παρουσίαση, τα χρώματα και τα αρώματα κάνουν τη διαφορά!
Τι λες για ένα πρωινό σαν και αυτό....
Μούσλι με φρούτα και γιαούρτι 2%
μαζί με το καφεδάκι σου ή το γάλα του μικρού σου;
Μπορείς να το σερβίρεις και εναλλακτικά!
Κεμπάπ φρούτων για πρωινό
 Αργότερα για να κόψεις την πείνα σου και να δώσεις στο παιδάκι σου στο σχολείο
Μήλα γεμιστά με καρύδια & σταγόνες σοκολάτας
τοστ με μαύρο ψωμί-μηλο-αγγουρι
Το μεσημεριανό πάλι είναι παιχνιδάκι!
Τι θα έλεγες για σπαγγέτι ολικής άλεσης με κοτόπουλο, τοματίνια και βασιλικό, άντε και λίγο cottage cheese επειδή είσαι εσύ και ξέρω ότι σου αρέσουν οι κρεμώδης σάλτσες.
Σπαγγέτι με κοτόπουλο-τοματίνια και βασιλικό
Άλλη μια νόστιμη πρόταση είναι αυτό......
Αραβικές πίτες με κιμά από κοτόπουλο και τυρί light με σαλάτα ταμπουλέ
Φυσικά μην ξεχνάς να έχεις διαθέσιμα εύκολα και ευπαρουσίαστα σνακ για όλους
Χαριτωμένο σνακ

και τέλος για βραδινό συνδύασε πάλι σαλάτα με πρωτεΐνες δηλαδή κρεατάκι ή γαλακτοκομικά
Σαλάτα ρόκα-μαρούλι με πράσινο μήλο και καρύδια
Ξεκίνα λοιπόν από αύριο!Με χρώματα σχήματα και αρώματα διαφορετικά.
Και επειδή το κατάλαβες ότι η παρουσίαση κάνει τη διαφορά....
τι θα έλεγες αν η αυριανή σου σαλάτα βρισκόταν κλεισμένη σε ένα βάζο

Σαλάτα σε βάζο
για να μπορείς να την παίρνεις μαζί σου και στη δουλειά;
Άντε Δευτέρα είναι σήμερα,
και ΝΑΙ κάνω δίαιτα!

3 comments:

  1. Έτσι λέω κι εγώ... θα τα καταφέρω άραγε; Οι φωτό πάντως είναι καταπληκτικές!

    ReplyDelete
  2. Δε θέλω ηττοπάθειες L.!Σαφώς και θα τα καταφέρουμε...
    έστω και στο food styling!

    ReplyDelete
  3. χαχαχα! Τι τελεια παρουσιαση!!! Μα που ησουν τοσο καιρο? Αν αρχιζα διαιτα, θαθελα να με προσεχεις....ολα θα γινονταν σαν παιχνιδι!
    πρεπει να το υιοθετησω αυτον τον τροπο...ζωης!

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

About Me

My photo
Είμαι πολύ χαρούμενη που είσαι εδώ! Στο σπιτάκι μου θα βρεις ιδέες που με έχουν ενθουσιάσει και πράγματα που αγαπώ. Κράτα την ιδέα, δοκίμασε την αν θέλεις και δώσ΄της την δική σου πινελιά. Γράψε μου απλά στο theanokap@gmail.com αν κάτι χρειαστείς.

Popular Posts

Theano, a m@mmy on line. Powered by Blogger.

Ενδιαφέρον για εσάς....

Αν έχω χρησιμοποιήσει φωτογραφικό υλικό δικό σας χωρίς να έχω αποδώσει τα σωστά credits ενημερώστε με και θα το διορθώσω ή θα το αφαιρέσω εάν αυτό επιθυμείτε.

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε δικές μου φωτογραφίες απλά δηλώστε την πηγή και βάλτε τον κατάλληλο σύνδεσμο.

Για ο,τιδήποτε άλλο χρειαστείτε επικοινωνήστε μαζί μου στο e-mail
theanokap@gmail.com

Follow this blog by Email

Ακολουθήστε το blog μέσω του facebook network!

Το άλλο μου blog!

Το άλλο μου blog!
e-learning : "Μαθαίνω με τη μαμά"

Copyright © Theano, a m@mmy on line | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com