A site for creative mothers.

23 January 2015

Αν είσαι μαμά.....θα με καταλάβεις!!!

Ουουουπς!!!!
Με πιάσατε!!!

Πρώτος μήνας μιας νέας χρονιάς και εγώ να είμαι ακόμα εξαφανισμένη από την blogo-γειτονιά.....
Να μπαίνω στα κλεφτά, να διαβάζω, να χαζεύω, να θαυμάζω ιδέες και δημιουργικές μανούλες, να συγκινούμε με κείμενα γραμμένα από καρδιάς......
Να κλείνω το laptop και να ξεχνώ για λίγο τον ενθουσιασμό που είχα όταν άνοιγα αυτό το blog.......
Να ρίχνω μια ματιά σε παλιές μου αναρτήσεις και να διαβάζω σαν να τις βλέπω πρώτη φορὰ!
Μα τι έγινε; Τί άλλαξε;
Πού πήγε αυτή η ορμή που είχα, αυτή η όρεξη του να γράφω σχεδόν καθημερινά;
Εδώ κρυμμένη πίσω από την οθόνη μου, με τα δάχτυλα πάνω στο πληκτρολόγιο να μην ξεκινώ.....
Αν είσαι μαμά και blogger θα με καταλάβεις.
Θα το έχεις περάσει και εσύ τουλάχιστον μια φορά....
Πες ΝΑΙ!!!
Ξέρεις, τη φάση που είναι σαν να έχεις φορέσει τεράστια γυαλιά ηλίου και να προχωράς με τα χέρια χωμένα στις τσέπες, ανάμεσα στον κόσμο χωρίς να μιλάς σε κανέναν..........
Να θέλεις να μείνεις απαρατήρητη;
Να θέλεις να βγεις off - line.
Έτσι απλά να παρακολουθείς, να νιώθεις, να σκέφτεσαι χωρίς την πίεση του χρόνου, χωρίς τη συνήθεια μιας νέας, καθημερινής ανάρτησης;
Και η ζωή σου, η πραγματική ζωή σου, να κυλά σαν το νερό.....
Βλέπεις η καθημερινότητα αναγκάζει κάθε μαμά που και που να είναι μην είναι on line.
Γιατί το ξέρεις καλά ότι η ζωή της έχει απαιτήσεις, έχει γέλια, έχει νεύρα, έχει κλάμα, έχει χαρές, έχει κούραση, έχει άγχος αλλά και στιγμές χαλάρωσης........
Έχει στιγμές που όλα είναι υπέροχα και στιγμές που ο χρόνος δεν φτάνει....
Έχει αισθήματα δυνατὰ και στιγμές που νιώθει ότι τίποτα δεν κάνει σωστά....
Είμαι σίγουρη ότι κάτι από εσένα θυμίζουν όλα αυτά.
Και παρόλο που περνάς μέρες που είσαι στις μαύρες σου τελικά είσαι εδώ, όπως και εγώ!!!!
Και ξαναγίνεσαι on line!!!
Έτσι σαν να βγάζεις τα γυαλιά που λέγαμε και να λες απλά....."Καλημέρα!!!" :)

Σήμερα λοιπόν σαν κάτι να μου έκανε κλικ!
Και είδα όλα αυτά που με αγχώνουν το τελευταίο διάστημα, αλλά και κατά καιρούς, διαφορετικά.

Και ξέρεις γιατί;
Γιατί για κάθετι που με αγχώνει και με κάνει down, υπάρχει το αντίστοιχο up!

Με αγχώνει......το ξυπνητήρι που χτυπά κάθε πρωί στις 7:00
Με χαλαρώνει......το νυσταγμένο μουτράκι που ξυπνά συνειδητά και ετοιμάζεται όλο χαρά για να πάει σχολείο.

Με αγχώνει.....που ώρες ὼρες νιώθω ότι τίποτα δεν κάνω σωστά
Με χαλαρώνει.....όταν μου θυμίζουν τις φορές που βοήθησα κάποιον να τα καταφέρει....


Με αγχώνει.....που δεν υπάρχει χρόνος για αυτό το καφεδάκι με την κολλητή
Με χαλαρώνει.......η τηλεφωνική κοριτσο-κουβέντα γιατί είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα από την εφηβεία μας

Με αγχώνει......όταν δεν διατηρώ την ψυχραιμία μου και κάνω παρατηρήσεις "σαν μαμά" για τα πάντα
Με χαλαρώνει....όταν μπαμπάς και κόρη κάνουν προσπάθειες για να με βοηθήσουν στις δουλειές του σπιτιού!

Με αγχώνει.....που βλέπω κουρασμένα τα μάτια μου στο τέλος της μέρας.
Με χαλαρὼνει.....όταν με ρωτάνε πως τα καταφέρνω και δείχνω τόσο ξεκούραστη και φρέσκια κάθε πρωί!!! (Ντόινγκ και ας νιώθω σαν ufo????)

Με αγχώνει......που κάθε μέρα έχει γεμίσει ήδη από παιδικές δραστηριότητες χωρίς καθόλου χώρο με ασχολίες για εμάς τους μεγάλους.
Με χαλαρώνει......όταν περπατώ πιασμένη χεράκι χεράκι με την κόρη μου για να πάμε στην όποια δραστηριότητα έχει και αυτή είναι η ώρα μας.
Η ώρα για να συζητήσουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

Με αγχώνει......που τα οικονομικά δεν είναι και στην καλύτερή τους κατάσταση και μετράμε και ξεναμετράμε για να τα βγάζουμε πέρα.
Με χαλαρώνει.......που πολλά από αυτά που κάνουμε, για να περνάμε καλά, δεν χρειάζονται χρήματα τελικά!

Με αγχώνει.....όταν αναρωτιέμαι αν αυτά που συμβουλεύω το παιδί μου είναι σωστά.
Με χαλαρώνει......όταν μου λέει ότι είμαι η καλύτερη μαμά του κόσμου!

Με αγχώνει......το "βομβαρδισμένο" σπίτι ύστερα από ατέλειωτο παιχνίδι με τις φίλες της.
Με χαλαρώνει.....όταν βλέπω ευτυχισμένα και χορτασμένα μουτράκια να "παίζουν" μαζί μου και να με βοηθάνε να φτιάξουμε λιχουδιές στην κουζίνα.

Με αγχώνει......που μου λέει πόσο θα ήθελε να έχει ένα αδελφάκι
Με χαλαρώνει.......που ξέρω ότι όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ, κάτι μαγικό θα γίνει και η ευχή σου θα πραγματοποιηθεί

Με αγχώνει......που βλέπω όλο και περισσότερους γονείς γεμάτους νεύρα και κούραση.
Με χαλαρώνει......που έχω κάποιον να με παίρνει αγκαλιά και να μου λέει πως όλα θα γίνουν και ότι τα δύσκολα θα περάσουν....

Θα μπορούσα να συνεχίσω -όπως και εσύ - με μια ατέλειωτη λίστα πραγμάτων που με αγχώνουν και με χαλαρώνουν, αλλά ξέρεις κάτι;
Στο χέρι μας είναι να κάνουμε, συνειδητά, τα πράγματα λίγο διαφορετικά.
Είτε είσαι "off line" είτε είσαι "on line" προσπάθησε να κάνεις ΜΟΝΟ τα πράγματα που σε κάνουν ευτυχισμένη.

Το αξίζεις αυτό το χαμόγελο στο πρόσωπό σου γιατί σε κάνει λαμπερή και, κυρίως, ζεσταίνει την καρδιά.

Δώσε μου υπόσχεση ότι θα περάσετε υπέροχα!!!







27 comments:

  1. καλημερα Θεανω μου!! καλως ηρθες πίσω!! φιλια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελπιδάκι μου καλώς σας βρίσκω ξανά. Μου έλειψε αυτή "αγκαλιά".
      Καλό Σ/Κ να περάσεις <3

      Delete
  2. Καλώς την! χαίρομαι πάρα πολύ που σε βλέπω On line! και φυσικά σε καταλαβαίνω απόλυτα ως μαμά και blogger! παρόλα αυτά θέλω να σε βλέπω περισσότερο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαχούλα και εγώ χαίρομαι που είμαι ξανά on line. Μου έλειψε το παραμελημένο μου σπιτάκι και ήρθα να "ξεσκονίσω" και να χαλαρώσω μαζί σας! Φιλάκια πολλά <3

      Delete
  3. Αν είσαι μαμά και blogger θα με καταλάβεις....

    Αυτή η φράση σου τα λέει όλα!!
    προσωπικά σε νοιώθω απόλυτα!

    Τα γράφεις τόσο όμορφα όταν είσαι on-line!!


    Kαλημέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου. Είναι ανακουφιστικό να ξέρεις ότι τα λόγια σου τα νιώθουν και άλλοι άνθρωποι. Καλό Σ/Κ :)

      Delete
  4. Καλώς την! Μας έλειψες! Χαίρομαι που επέστρεψες!
    Kathy by anthomeli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινάκι μου και εγώ χαίρομαι κάθε φορά που επιστρέφω. Τελικά το χρειαζόμουν το σημερινό "αγκάλιασμά" σας. Σε φιλώ :)

      Delete
  5. καλως μας ήρθες online!Πόσο με εκφράζουν οι σκέψεις σου....αλλά εμείς οι μαμαδοbloggers δεν μασάμε!Οκ...για λίγο αποσυντονιζόμαστε,αλλά επανερχόμαστε πιο δυνατές!Καλή σου μέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι ακριβώς Βάσω μου! Συντονίζομαι ξανά σιγά σιγά, το είχα ανάγκη.
      Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ.

      Delete
  6. Καλημέρα, πόσο σε νιώθω... μιλάς πολύ αληθινά. Εύχομαι να είναι πάντα περισσότερες οι στιγμές που χαλαρώνεις απ' αυτές που αγχώνεσαι! Κι αν το γράψιμο σε ξε-αγχώνει, stay online :-) Καλή δύναμη σε όλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το γράψιμο σίγουρα με ξε-αγχώνει και εύχομαι για όλες μας οι μικρές στιγμές ευτυχίας να είναι οι πιο πολλές. Με συγκίνησε πολύ το καλωσόρισμα όλων σας.
      Φιλιά.

      Delete
  7. Θα συμφωνήσω με την Βερα. Οσο και αν θελω να σε καταλάβω σαν μαμά και σαν blogger, μου λειπεις τόσο πολύ!!!!!!!!!!!!!!Πολύ χαρηκα με την καινουρια αναρτηση.φιλάκια πολλά και να πραγματοποιηθουν οι ευχες σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαράκι μου γλυκό! Μην τολμήσεις να ξαναβγάλεις το ουράνιο τόξο από το blog σου. Είναι εσύ!!!
      Σε αγαπώ πολύ γιατί είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος. :)

      Delete
  8. Καλημέρα καλημέρα!!! Ναι δεν είσαι η μόνη που το περνά, έστω μια στο τόσο, που σκέφτεται και αισθάνεται έτσι!!! Θέλουμε και το διάλλειμά μας, και τον χρόνο μας, και τον χώρο μας!!! Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν όλες σου οι ευχές το νέο έτος!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ το έχω ανάγκη αυτό το "εξαφανίζομαι" και γίνομαι αόρατη..... Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και την ευχή σου. Φιλάκια πολλά :)

      Delete
  9. Αν σε καταλαβαίνω; Έχω μπει στο πετσί του ρόλου που λένε:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χα χα χα! Είσαι φοβερή και σε ευχαριστώ για το support!

      Delete
  10. Θεανώ μου σε νοιώθω, κάθε μάνα και γυναίκα τα περνάει όλα αυτά.Διάβασα με χαμόγελο την ανάρτηση σου και την έβαλα στη 'κορυφή " μέσα στις αναρτήσεις γιατί αγάπη μου λες το..ημερολόγιο μια μητέρας. Δούλευα χωρίς σχεδόν ωράρια ακόμα και αν η δουλειά ήταν δική μου και είχα εργοδότη τον εαυτό μου. Νάξερες πόσες φορές κοιταζόμουν στο καθρεφτη και έλεγα:πως αντέχεις;όμως όλα περνούσαν..με την ομορφιά που μου έδινε η οικογένεια μου και πάντα έλεγα..όλα θα πάνε καλά..αύριο θα έχω λιγότερα να κάνω και..έφτιαχνα τα διπλά..Είναι προσόν να είσαι γυναίκα μικρή μου φίλη..είναι έπαινος..είναι βραβείο ζωής.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχτιδούλα μου πόσο υπέροχος άνθρωπος είσαι!!! Πόσο με συγκίνησαν τα λόγια σου! Είσαι μακράν ο πιο αισιόδοξος και γλυκός άνθρωπος που "ξέρω". Είναι το μεγαλύτερο δώρο που είμαστε γυναίκες, που είμαστε μανούλες. Το πιστεύω απόλυτα. Σε φιλώ γλυκιά μου <3

      Delete
  11. Θεανω μου γεια σου, ποσες φορες την ημερα δεν κάνω αυτες τις σκεψεις σαν τις δικες μου. Τα παναω και τα κατω, τα ετσι και απο την αλλη, αλλα τελικά ετσι δεν ειναι η ζωη, σαν μια ζυγαρια με πανω και κατω που τα φέρνει ολα σε ισορροπια! maria by beautyharmonyblog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι είναι η ζωή και για αυτό πολλές φορές νιώθω την ανάγκη να κάτσω πίσω, να χαμηλώσω τους ρυθμούς, να σκεφτώ και να ξαναβρώ τον εαυτό μου. Φαντάζομαι όλοι λίγο πολύ κάνουμε το ίδιο. Σήμερα όμως η καρδιά μου αληθινά "ζεστάθηκε" από τα θερμά σας λόγια.

      Delete
  12. Πόσο σε κατλαβαίνουμε όλες οι μαμαδομπλόγκερς Θεανούλα μου:)
    Εννοείται πως για να είμαστε ευτυχισμένες μαμάδες με ευτυχισμένα παιδάκια, πρέπει να μην ακολουθούμε τα "πρέπει"!! Να κάνουμε πράγματα που μας ευχαριστουν και μας γεμίζουν, χωρίς να μας αγχώνουν. Και το blogging όσο κι αν είναι αγχολυτικό και ψυχοθεραπευτικό, απαιτεί αρκετό από τον πολύτιμο χρόνο μιας μαμάς. Προσωπικά το έχω περιορίσει πολύ και δεν με πειράζει. Γράφω όταν μπορώ και όταν έχω χρόνο. Όποιος θέλει να με διαβάσει, θα έρθει και εγώ θα χαρώ να τον περιμένω:)
    Έτσι και εσύ, όποτε εμφανίζεσαι εδώ στην γειτονιά των blogs, θα είμαστε εδώ να σε διαβάζουμε.
    Να περνάς καλά κοριιτσάκι μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δημητρούλα μου που "πέρασες" από το σπιτάκι μου.
      Ελπίζω και για εσένα τα πράγματα να γίνουν πιο χαλαρά και να βρίσκεις χρόνο να κάνεις όλα αυτά που αγαπάς. Τελικά πάνω κάτω όλες κάπως έτσι νιώθουμε κατά καιρούς ε; Το αγχολυτικό μου είστε όλες να ξέρεις. Φιλάκια πολλά πολλά :)

      Delete
  13. Μα πόσο δικιο έχεις !!! Τελικά δεν είμαι μόνο εγώ που τα σκεφτομαι όλα αυτά και αυτό με κάνει χαρούμενη, δηλ. δεν ειμαι μόνη μου, υπαρχουν και αλλες μαμάδες που τα σκέφτονται όλα αυτά απλά δεν το λένε και αυτό τους κάνει κακό μπράβο σου που τα είπες , αυτό το αγχος θα τα καταστρέψει όλα...
    ότι σε χαλαρώνει το λοιπόν καλό σκ
    απο: xiotiko.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αρχοντία μου με αυτή την ανάρτηση πραγματικά έχω εκπλαγεί. Τα σχόλια καθεμιάς από εσάς είναι σαν μια ζεστή αγκαλιά που είχα πολύ ανάγκη! Δεν είναι ακριβώς άγχος όλο αυτό που αισθάνομαι ώρες ώρες αλλά ίσως απογοήτευση για διάφορα πράγματα... Anyway, ένα κλικ είναι όλα και το κάνουμε εμείς οι ίδιοι μέχρι να ξαναβρούμε τις ισορροπίες μας. Και σίγουρα τα πράγματα που μας γεμίζουν και που μας κάνουν να είμαστε δημιουργικοί ανεβάζουν την ψυχολογία μας. Φιλιά.

      Delete
  14. Θεανούλα, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Και εγώ δεν είμαι τόσο ενεργή όσο παλαιότερα. Απαιτείται πάρα πολύς χρόνος...χρόνος που δεν υπάρχει δυστυχώς, αλλά τι να κάνουμε. Γράφω όποτε αισθανθώ την ανάγκη. 'Άλλες φορές συχνά, άλλες αραιά και που.
    Να περνάς όμορφα κοριτσάκι! Αυτό έχει σημασία.

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

About Me

My photo
Είμαι πολύ χαρούμενη που είσαι εδώ! Στο σπιτάκι μου θα βρεις ιδέες που με έχουν ενθουσιάσει και πράγματα που αγαπώ. Κράτα την ιδέα, δοκίμασε την αν θέλεις και δώσ΄της την δική σου πινελιά. Γράψε μου απλά στο theanokap@gmail.com αν κάτι χρειαστείς.

Popular Posts

Theano, a m@mmy on line. Powered by Blogger.

Ενδιαφέρον για εσάς....

Αν έχω χρησιμοποιήσει φωτογραφικό υλικό δικό σας χωρίς να έχω αποδώσει τα σωστά credits ενημερώστε με και θα το διορθώσω ή θα το αφαιρέσω εάν αυτό επιθυμείτε.

Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε δικές μου φωτογραφίες απλά δηλώστε την πηγή και βάλτε τον κατάλληλο σύνδεσμο.

Για ο,τιδήποτε άλλο χρειαστείτε επικοινωνήστε μαζί μου στο e-mail
theanokap@gmail.com

Follow this blog by Email

Ακολουθήστε το blog μέσω του facebook network!

Το άλλο μου blog!

Το άλλο μου blog!
e-learning : "Μαθαίνω με τη μαμά"

Copyright © Theano, a m@mmy on line | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com